Ach! ta dzisiejsza młodzież
KTIP dedykuję rodzicom, pracodawcom, liderom organizacji pozarządowych oraz nauczycielom.
Młodzież jest taka sama i ma podobne potrzeby, jak miała w różnych momentach naszej historii. W KTIPie opisuję pewne szczególne wyzwania, które stoją przed młodzieżą.
Zapewne podskórnie czują to rodzice nastolatków, nauczyciele klas siódmych i ósmych, duszpasterze grup młodzieżowych lub liderzy organizacji pozarządowych, którzy stawiają wyzwania młodzieży i starają się uwalniać ich potencjał.
Dzielę się kilkoma trafnymi obserwacjami na temat sytuacji młodzieży i uważam, że nie jest to tylko ich sprawa, ale sprawa każdego, kto pracuje z młodzieżą i chce mieć na nią dobry wpływ.
Dzisiejsza młodzież jest połączona i rozdzielona.
Pyta o to, gdzie jest moja przyszłość? i co się dzieje z moją rodziną?
Polecam przypomnienie sobie KTIPa – 2D i 3D: https://bit.ly/2RPdaDP
By uzupełnić wiedzę, przypominam o rozmowie z Nauczycielem Roku 2018, Przemkiem Staroniem: https://bit.ly/2K2wHJj
By rozwinąć swoją wiedzę, można zajrzeć do:
Publikacja z 2016 roku, “Relacje rodzinne a zadowolenie z życia u młodzieży na różnych etapach edukacji”: https://bit.ly/2HyexSs
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w Polsce: https://bit.ly/2B6AOB8
Jak możesz słuchać podcastu?
Możesz słuchać na tym blogu.
Ale możesz też słuchać nas na dowolnym odtwarzaczu mp3. Plik powinieneś pobrać z tego bloga, albo z SoundCloud a następnie wgrać go na swój odtwarzacz.
Z wygody polecamy ostatni sposób, czyli słuchanie podcastów na swoim smartfonie. Robimy podobnie i jesteśmy zadowoleni, ponieważ ulubione podcasty można mieć ze sobą, by słuchać je w każdym miejscu i dowolnym czasie.
Śledź podcast Stacja zmiana na: iTunes | Android | SoundCloud | Twitter | Overcast | RSS | Spotify | YouTube
Prosimy, oceń nasz podcast
Jeżeli zechcesz nam w jakiś sposób podziękować za naszą pracę, najlepszym sposobem, będzie pozostawienie opinii w iTunes.
Dzięki temu, że to zrobisz, podcast Stacja Zmiana będzie widoczny i ułatwi nam docieranie do słuchaczy.
Możesz to zrobić klikając na linka poniżej: